KIDS KINO INDUSTRY – 28.09-1.10.21, HYBRID

W dniach 28 września – 1 października 2021 roku w Warszawie i online odbędzie się międzynarodowe forum koprodukcyjne filmów i seriali dla młodego widza Kino Dzieci Industry, branżowa część festiwalu Kino Dzieci.

Tegoroczna formuła forum to trzy dni hybrydowe (28/29/30.09) oraz jeden dzień wykładów i spotkań online (1.10). Wydarzenie skierowane jest do międzynarodowej branży filmowej zainteresowanej produkcją i promocja filmów i seriali dla młodego widza. Wszystkie sesje odbędą się w języku angielskim.



Program KKI obejmuje m.in.
– specjalny wykład mistrzowski poprzedzający forum pt. BUILDING THE BIBLE (27.09)
– dwa dni pitchingów w Kinie Muranów i online (łącznie zaprezentowanych zostanie 35 projektów)
– spotkania 1 na 1
– konsultacje scenariuszowe oraz z rozwoju publiczności i marketingu

i wiele innych.

Wśród bogatego programu forum warto zwrócić uwagę na sesje poświęcone platformom streamingowym (ONLINE ORIGINALS – Is the VOD-led production boom sustainable, The Changing Face of Children’s International SVoD and How SVoDs Adapt to Meet the Challenges of the New European Markets) czy tym poświęconym nowym modelom finansowania produkcji filmowych (MONEY, MONEY – new models and business opportunities).

Wyjątkowym wydarzeniem będzie spotkanie z twórcami nagrodzonego Emmy australijskiego serialu dla młodzieży „Hardball”, poświęcone pisaniu filmów i seriali komediowych. Masterclass organizowany jest we współpracy z Gildią Polskich Scenarzystów.

Dystrybutorów i kiniarzy zainteresuje panel dyskusyjny pt. „RETHINKING Distribution and Exhibition for a young audience // FNE Visegrad 2021 Year of Recovery” organizowany we współpracy z Film New Europe (FNE) Visegrad 2021 Year of Recovery for Film and Television Industry finansowany przez Visegard Fund.

Podczas Commissioners Talks, producenci i producentki będą mogli wziąć udział w rozmowie z Zią Bales, Lead Acquisitions, Partnerships & Coproductions Kids & Family, WarnerMedia EMEA (UK) i Anną Zielińską, Head of Kids Channels, Canal+ Polska na temat stosowanej przez nich strategii zakupu i planowania treści oraz dowiedzieć się jakich projektów obecnie szukają.

Innym ciekawym wydarzeniem będą studia przypadków „Impactful CROSS SECTOR Partnerships – rozmowa z czołowymi fińskimi twórczyniami” poświęcone fuzji świata seriali i gier na przykładzie „Moominvalley” czy „Powerfull Collaborations” spotkanie z twórcami dwóch produkcji „The Unstoppable Yellow Yeti” & „ODO”, które osiągnęły sukces dzięki współpracy z dużymi partnerami, takimi jak Disney czy Milkshake!. 

Scroll to Top